Mozdulj meg!


Az egészséges étkezés nem az egyetlen faktor ahhoz, hogy elérjük az egészséges testsúlyt. A mozgás fontos szerepet tölt be ebben szintén.


Talán kihívást jelenthet időt találni a mozgásra, a rövid- és hosszútávú egészséget nézve viszont szükséges lehet. A következő tippek segítségével segíthet magának mozgásba lendülni és kalóriát égetni.

  • Változtasson napi szokásain. Mind hallottunk már arról, hogy parkoljon távolabb vagy használja a lépcsőt. Tűzze ki célnak, hogy minden másnap lépcsőzik a munkahelyén, majd később minden nap.

  • Járjon konditerembe.

  • Figyeljen magára. Hordjon kényelmes cipőt. Öltözzön rétegesen. Kerülje a kiszáradást, úgy, hogy többet iszik, mint amit gondol, hogy szükséges.

  • Érdekelje az edzés. Csatlakozzon egy edző csoporthoz, kölcsönözzön edzés videót, vegyen fel személyi edzőt vagy bátorítson egy barátot reggeli sétákra. Sokkal izgalmasabb ha nem egyedül csinálja.

  • Próbálja ki a jógát.

  • Kezdjen el táncolni. A gyors tempójú táncok nem csak szórakoztatóak, de 400-500 kalóriát is képesek óránként elégetni.

Címkék: étkezés, egészség, mozgás, sport, edzés, jóga, tánc
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!