A brokkoli

Ha szeretné a brokkoli jótékony hatásait, akkor el kell kezdenie enni (és elfelejteni a ételkiegészítő fajtáját) és továbbá az is fontos, hogy jól főzzük meg. Kimutatták, hogy a kiegészítők, amelyek egyes zöldségeket vagy gyümölcsöket akarnak helyettesíteni nagyon kevés hasonlóságot mutatnak az igazi gyümölccsel összehasonlítva.

A kutatók úgy találták, hogy a myrosinase nevű enzim hiányzik a brokkoli kiegészítőkből, amely nem közvetlen módon, de csökkentheti a prosztata-, mell-, tüdő- és vastagbél rák kockázatát.

Enélkül igen keveset kapunk.

Ha brokkolit főzünk, akkor ne főzzük túl, mert akkor szintén búcsut inthetünk ennek az enzimnek. A megfelelő elkészítéshez 2-3 perc párolást javasolnak. Egy kicsit ropogósnak kell lennie, ahhoz, hogy egészséges maradjon. Ugyanez a főzési módszer javasolt még a karfiol, káposzta és hasonló zöldségek elkészítéséhez.

Címkék: brokkoli, zöldség, gyümölcs, enzim, védelem, vitamin
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!