Tippek a jó alváshoz

Az alábbi tippek nagyon megfontolandók és meglátod az eredmény : kiegyensúlyozottság

1. Csináljunk egy általános alvás gyakorlatot. Feküdjünk le és keljünk ugyanazon időben.

2. Győzödjünk meg róla, hogy kényelmes az ágyunk.

3. Ne igyunk sokat lefekvés előtt

4. Kerüljük az alkoholt

5. Ha dohányzik, hagyja abba. A nikotoin zavarja a szervezetét.

6. Hallgasson nyugtató zenét.

7. Nyújtsunk yogával.

8. Abban az órában feküdjön le, amiben biztosan tudja, hogy tud 8 órát aludni.

9. Ébredjen mindig ugyanakkor. Ha kipihentek vagyunk magunktól ébred fel a testünk.

10. Pihenjünk napközben, ha az éjszaka nem elég.

11. Csökkentsük a koffein bevitelt.

12. A legjobb ha este 7 óra előtt vacsorázunk.

13. Yogázzunk vagy relaxáljunk, hogy csökkentsük a stresszt.

14. Ne idegeskedjünk azon, hogy nem alszunk. Csukjuk be a szemünket és finoman lélegezzünk, küldjünk nyugtató üzenetet testünk minden sejtjének.

Címkék: alvás, zavar, ébrenlét, éberség, koffein, stressz, pihenés, fáradtság
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!