Nincs több pánikroham terhesség alatt

Nem szokatlan, ha egy nő ideges és pánikrohamoktól szenved a terhessége alatt. Ez nem ok nélkül történik.

A terhesség drámai változásokat okoz a női hormonokban, ami az egész testet érintő hatásokkal járhat. Az idegesség és a pánikrohamok csak eggyek a sok általános reakció közül.

A terhesség természetesen stresszes időszak sok nőnek, főleg akiknél a terhesség nem várt vagy nem tervezett, vagy ahol egészségügyi problémák merülnek fel a terhességet illetően. Amikor ezek a problémák a hormonális változásokkal keverednek, a terhesség egy pánikkal és aggódással teli időszakká válik.

A terhesség egy a legfontosabb események közül mindenki életében. A legtöbb nő nagyon fél a szüléstől. Nem szokatlan egy nőnél, hogy aggódjon a szülés folyamata és az anyai képességei miatt egyaránt. Ezek az érzések könnyedén átcsaphatnak idegességbe és pánikrohamokba.

Néhány nőnek az idegesség és a pánikrohamok főleg a harmadik trimeszterben jönnek elő, ami az utolsó három hónapja a terhességnek. Érdekesség, hogy néhány nőnél, aki hajlamos az idegességre és pánikra, ezek az érzések eltűnnek a terhesség alatt. Ez mutatja az egyértelmű kapcsolatot a hormonális változások és az idegesség és pánik között.

Vannak kezelések azok számára akik idegesek és pánikrohamokkal küzdenek terhességük alatt. Léteznek gyógyszerek, amelyek segítenek az idegesség leküzdésében. De mivel minden gyógyszer, amit egy terhes nő szed, hatással van a babára, fontos, hogy előtte konzultáljunk orvosunkkal. Az orvossal dönthetnek egy természetes kezelési mód mellett, aminek nagyon kicsi vagy semmi hatása sincs a babára.

  • Relaxáljon – a gyermeke és Ön az első. Szánjon időt a napjából arra, hogy egy nyugodt helyen pihenhessen. Felejtse el a stresszt az életében és gondoljon számára nyugtató dolgokra.
  •  Ossza meg a problémáját – a terhesség nem egy olyan dolog, amit egyedül kell végigcsinálni. Beszéljen az érzéseiről a partnerével, a családjával vagy a barátaival. Minden új anyuka ideges és fél néha és ez nem szokatlan dolog. Emlékezzen arra is, hogy rengeteg professzionális tanácsadó és terapauta létezik azért, hogy segítsen pontosan olyan embereknek, mint Ön.
  • Mély légzés – ha mély légzési technikákat használ, az segítheti, hogy megszabaduljon a stressztől és az idegességtől, amit érez. Feküdjön le és vegyen több mély lélegzetet az orrán keresztül. A száján keresztül fújja ki a levegőt. Csinálja ezt addig, amíg érzi, hogy megszabadul a rohamtól.

Ha ismétlődő idegesség és pánikohamok gyötrik, akkor fontos, hogy segítséget kérjen. Nem Ön az első ember ebben a helyzetben és rengeteg szolgálat áll készen arra, hogy segítse az Ön és babája egészségét.

A terhes nők férjei is gyakran lehetnek hajlamosak az idegességre és pánikrohamokra. Egy új apukának készülni nagyon stresszes tud lenni és a férj nagyon aggódhat amiatt, hogy hogyan fogja majd támogatni a gyermeket, és hogy a pár megengedhet-e magának egy gyermeket.

A férfiak hírhedtek arról, hogy nem ismerik be, ha valami aggasztja őket. Ezek a be nem vallott félelmek vezethetnek idegességhez és pánikrohamokhoz.

Ha észreveszi, hogy a partnere stresszesebb, mint általában, akkor beszéljen vele róla. A terhességnek egy örömteli időszaknak kellene lennie. Ha észreveszi magán, hogy aggódik és ideges, forduljon szakemberhez.

Címkék: pánikroham, stressz, terhesség, kismama
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!