9 dolog, amivel boldogabbá teheti magát a következő 30 percben

A boldogság elérése nem kell, hogy hosszútávra kitűzött terv legyen. Már most elkezdhet rajta dolgozni. A következő 30 percben próbáljon meg a következő ajánlatokból minél többet végrehajtani.


  1. Növelje meg aktivitás-szintjét, hogy felpumpálja energiáit.

  2. Sétáljon egyet kint.

  3. Vegye fel a kapcsolatot egy baráttal, akit rég nem látott vagy valaki újjal.

  4. Szabaduljon meg egy teendőtől, amit halogat.

  5. Alakítson ki egy békésebb környezetet maga körül.

  6. Tegyen jót valakivel.

  7. Mentse meg valaki életét azzal, hogy feliratkozik donornak.

  8. Tegyen úgy, mintha boldog lenne addig, amíg az is lesz!

  9. Tanuljon valami újat.

Sokan úgy gondolják, hogy a boldogság akarása önző dolog, pedig éppen az ellenkezője. Kutatások kimutatták, hogy a boldog emberek szociálisabbak, kedvesebbek, egészségesebbek, produktívabbak és gyakran segítenek másoknak. Azzal, hogy saját boldogságunkon dolgozunk, másokat is boldogabbá teszünk.

Címkék: boldogásg, kedv, hangulat, pihenés, kikapcsolódás, öröm
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!