5 étel ami csökkenti a stroke kockázatát


Szeretné csökkenteni a stroke kockázatát? Azon felül, hogy csökkenti a fő kockázati tényezőket, mint például a dohányzás és a stressz, ha étrendjét magnéziumban gazdag ételekkel dúsítja akkor már sokat tett.


A kutatás szerint a leggyakoribb típusú stroke kockázata 9%-kal lecsökkent, azoknál az embereknél, akik plusz 100 mg magnéziumot adtak étrendjükhöz naponta.

Minden más típusú stroke veszélye 8%-kal csökkent napi 100 mg magnézium hozzáadásával. Pontosan azt nem tudják, hogy a magnézium, hogyan is csinálja ezt, de a kutatók szerint lehetséges, hogy a magnézium vérnyomáscsökkentő képességének köszönhető.

  1. Zöld leveles zöldségek ( spenót, brokkoli)

  2. Csonthéjasok és magok. A tökmag remek magnézium forrás és a mogyoró, mandula is jó választás

  3. Teljes kiőrlésű termékek

  4. Babok

  5. Hal

Címkék: stroke, magnézium, vitaminok, dohányzás, stressz, étrend
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2020 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!