4 egészséges módja a főzésnek


Hogy a legtöbbet hozza ki a ételekből az nem csak az összetevőkön múlik hanem azon is, hogy hogyan készíti el azokat.


Használja a következő tippeket, hogy a maximumot hozza ki a ételekből és csökkentse a potenciális veszélyeit a helytelen elkészítésnek.

  1. Használjon gőzölőt. A gőzölés segít megtartani az ételekben található tápanyagokat, jobban mint más elkészítési formák

  2. Használjon pácot. A húsok pácolása csökkentheti a heterocyclic anime-ket (HCAs), amelyek rákkeltő anyagok. Fokhagyma, rozmaring, gyömbér és a kurkuma mind egészséges fűszerek, amiket pácoláshoz tud használni

  3. Használjon lassabb főzőt. Az alacsonyabb hőmérsékleten készült ételek jobban magukban tartják a tápanyagokat

  4. Amikor grillezik, főzze elő a húsokat és a grillen csak fejezze be. Kevesebb idő a grillen kevesebb rákkeltő az ételben.

Címkék: étkezés, főzés, étel, összetevő, ebéd, vacsora, grill, sütés
A hír kommentálásához jelentkezzen be!
© 2009 - 2019 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!