Hírek időrendben

Gyümölcsök, zöldségek és energia


Szüksége van valamire, ami feldobja a napját és felélénkíti? Egy új kutatás szerint zöldségek és gyümölcsök evése lehet a trükk.

Csupán egy szénsavas üdítő 22 százalékkal növeli a cukorbetegség kockázatát


Ha csupán egy cukros szénsavas üdítőitalt megiszunk naponta, azzal 22 százalékkal növeljük kockázatunkat cukorbetegség kialakítására.

5 mód, hogy kalciumhoz jussunk tejtermékek nélkül


Kerüli a tejtermékeket? Nincs ezzel egyedül.

A B-vitamin előnyei


A több folátban és B6-vitaminban gazdag ételek csökkentik a nőknél a kockázatát a stroke és szívbetegség általi halálnak, míg a férfiaknál a szívelégtelenség általi halál kockázatát csökkentik.

Fogyási stratégia - a kevesebb elég


Ha az ellenállhatatlan érzet a rágcsálnivalók felé keresztbehúzza a fogyási kísérletét, akkor itt egy új trükk, ami talán segít.

A jó alvás titka


A rendszeres mozgás jó a szívnek, a derékbőségnek és az alvásnak is.

A legjobb étrend pattanások ellen


A csokoládé talán nem "repeszti fel" a bőrt, de egy új tanulmány szerint kapcsolat van a pattanások és a tejtermékek között, ugyanúgy, ahogy magas glycemic indexű (GI) szénhidrátok között is.

Passzív dohányzás és a dementia


Itt egy újabb jó ok arra, hogy elkerüljük a passzív dohányzást: növelheti a dementia kialakulásának esélyét.

Túl sok műanyag


A műanyag ott van mindenhol, az óceánokban, a szemétdombokon, a lerakókban. Az óceánban található szemét mérete Texas méretű és rengeteg nem-lebomló szintetikus anyagot tartalmaz.

Nincs ideje mozogni? Gondolja újra


Nem kell 30 percet izzadnia, ahhoz, hogy pozitív hatással legyen a mozgás.

© 2009 - 2019 diagnozis.hu - Minden jog fenntartva!